Stage Suriname - Reisverslagen van Veronique Bonne - WaarBenJij.nu Stage Suriname - Reisverslagen van Veronique Bonne - WaarBenJij.nu

Stage Suriname

Vanaf 5 februari ga ik drie maanden stage lopen in Paramaribo. Ik zal daar les gaan geven op een basisschool. Via deze blog laat ik weten wat ik voor avonturen ik allemaal meemaak!

Recente Reisverslagen:

03 April 2015

Alweer even geleden..

09 Maart 2015

Living in the moment

27 Februari 2015

Eerste trip alweer achter de rug!

19 Februari 2015

De tijd vliegt voorbij!

09 Februari 2015

Jaja.. Daar is ze dan, aangekomen in Suriname!
Veronique

Vanaf 5 februari ga ik drie maanden stage lopen in Paramaribo. Ik zal daar les gaan geven op een basisschool. Via deze blog laat ik weten wat ik voor avonturen ik allemaal meemaak! Veel leesplezier!

Actief sinds 03 Feb. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2943

Voorgaande reizen:

05 Februari 2015 - 24 April 2015

Stage Suriname

Landen bezocht: